Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inJohnson, Frederic C.
InstitutionState Univ. of New York, Oneonta. Coll. at Oneonta.
TitelA Directory of Scholarships and Financial Assistance Programs Available to Migrant High School Graduates.
Quelle(1985), (26 Seiten)Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Monographie
SchlagwörterNachschlagewerk; American Indians; Asian Americans; Blacks; Disadvantaged Youth; Hispanic Americans; Mexican Americans; Migrant Adult Education; Migrant Youth; Minority Groups; Postsecondary Education; Scholarships; Student Financial Aid; Student Loan Programs
AbstractThirty-nine of the 97 financial assistance programs in this directory are awarded to disadvantaged, Mexican American, migrant, and minority postsecondary students. The other programs have more general requirements. Eighty-three of the listed programs are privately funded; 14 are federally funded. Each listing consists of the name of the assistance program and an address for further information. Eighty-two listings include eligibility requirements and amounts of assistance available Listings are arranged alphabetically by program name within six areas: (1) disadvantaged; (2) federal; (3) Mexican American; (4) migrant; (5) minority and; (6) miscellaneous. (LFL)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: