Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
InstitutionUtah State Board of Education, Salt Lake City.
TitelAction Goals of the Utah State Board of Education, Commencing in 1984.
Quelle(1984), (14 Seiten)Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Monographie
SchlagwörterRecht; Academic Standards; Boards of Education; Change Strategies; Curriculum Development; Educational Change; Educational Improvement; Educational Objectives; Educational Quality; Elementary Secondary Education; Incentives; Productivity; School Effectiveness; Teacher Education; Teacher Improvement; Teacher Salaries; Teaching (Occupation); Vocational Education; Utah
AbstractFollowing consideration of many reports on the status of public education, the Utah State Board of Education announces its commitment to the reform of the content, processes, and standards of public education in Utah. The board sets as its primary goals the attainment of excellence in education and the improvement of productivity. The reform will be directed initially toward key recommendations outlined in the following five areas: (1) curriculum reform, (2) enhancing teaching as a profession, (3) improved planning for vocational-technical education, (4) utilization of physical resources, and (5) public and parental involvement in decision-making. (MLF)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: