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Hinter dem Link verbirgt sich jeweils eine Menge an Stichworten, die aus den oberhalb angezeigten englischsprachigen Schlagworten abgeleitet wurden. Falls der Abgleich Ihrer Suchworte mit dem Nachweis keine Gemeinsamkeiten zeigte, können Sie hier nachschauen (+ klicken) und fündig werden.
Es handelt sich zum Einen um Übersetzungen ins Deutsche, die dem FIS Bildung-Schlagwortbestand entnommen wurden. Zum Anderen wurden zusammengesetzte englische Schlagworte in Terme zerlegt, die in der Regel nur einen inhaltlichen Aspekt repräsentieren. Ergänzend wurden Synonyme und vereinzelt zusätzliche Pluralformen hinzugefügt. Diese Anreicherung geht auf die Nutzung intellektueller Vorarbeiten zurück.
The Maryland State Department of Education issued a request for proposals to develop a score reporting system for the Maryland Functional Testing Program. RMC Research Corporation conducted a literature review of extant literature and developed a national survey of non-norm-referenced test score reporting practices. This comprehensive analysis of current practice in, and research on, the reporting of results of functional testing programs was conducted under contract to Measurement, Incorporated. A literature review revealed limited material about score reports for functional testing programs. The literature recommended that score reports include a testing program description, presentation of results in an audience-appropriate manner, and inclusion of cautions about the limitations of interpretation inherent in the score. A national survey of state and local score reporting practices was designed. On the basis of survey results, several recommendations were made concerning simple, concise, and clearly labelled report design; inclusion of only that information necessary to the user; support documents; interagency communication; standardization of test results interpretation; narrative results summaries; and classification data for district comparisons. (DWH)
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Standortunabhängige Dienste
Haenn, Joseph F.; und weitere: Effective Score Reporting of Non-Norm-Referenced Assessment. 1984.
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