Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inHand, Carol A.
TitelComparisons of Degree Output for Selected Groups of University System of Georgia Institutions. Institutional Research Report No. 84-14.
Quelle(1984), (17 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterBlack Colleges; Degrees (Academic); Higher Education; State Surveys; State Universities; Trend Analysis; Two Year Colleges; Georgia
AbstractThe productivity of selected Georgia state universities is compared as measured by total degrees conferred for fiscal years 1974-1983. The number of degrees conferred in the university system has been stable over the 10-year period, but trends can be seen for groups of institutions within the system. Degree output by the universities and senior colleges has been relatively stable, with the senior colleges showing slightly more variation. The number of degrees conferred by traditionally black colleges has declined sharply. Degree output from junior colleges appears to fluctuate, with output from the larger southern junior colleges showing more stability than output from junior colleges in the northern region of the state. Graphs illustrate the trends. In addition, data are provided on total degrees for each year by institution. (SW)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: