Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inSt. Pierre, Robert G.
InstitutionAbt Associates, Inc., Cambridge, MA.
TitelThree Ways of Learning More from Follow Through: Secondary Analysis of Extant Data, Compilation and Analysis of Follow-Up Data, and Completely New Studies.
Quelle(1981), (42 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterStellungnahme; Data; Early Childhood Education; Followup Studies; Research Needs; Research Proposals
AbstractThis discussion argues that additional information can be obtained from the Follow Through program in its current framework. Three ways of generating new knowledge from Follow Through are suggested: (1) secondary analysis of extant data, (2) compilation and analysis of followup data, and (3) completely new studies. Two ways of minimizing costs through the use of existing data on children who have already completed Follow Through programs are also mentioned. In addition, the discussion reviews and comments on some of the suggestions for Follow Through research studies that have been proposed in the 4 years since completion of the national evaluation. (RH)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: