Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inSauer, Susan
InstitutionArea Education Agency 7, Cedar Falls, IA.
TitelA Study of Japan for the Intermediate Grades.
Quelle(1980), (19 Seiten)Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Monographie
SchlagwörterLeitfaden; Unterricht; Lernender; Leitfaden; Unterricht; Lehrer; Art; Asian Studies; Foreign Countries; Foreign Culture; Government (Administrative Body); Instructional Materials; Intermediate Grades; International Relations; Learning Activities; Social History; Social Studies; Teacher Developed Materials; Units of Study; Japan
AbstractArranged in outline form, this unit on Japan contains over 40 activities for intermediate grade students. Subjects covered are human and physical geography, social history, life style, communication and travel, occupations, recreation, art, education, government, and relations with the United States. Four to 10 activities are described under each subject heading. These activities range from making graphs and drawing timelines to making model volcanoes and writing haiku poetry. Also included are the following: discussion of silkmaking, a map of Japan, a sample of Japanese calligraphy, origami, and Japanese recipes. The document is part of a collection of materials from the Iowa Area Education Agency 7 Teacher Center Project. (LP)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: