Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inStocklmayer, Sue
InstitutionMinistry of Education and Culture (Zimbabwe).; Zimbabwe Univ., Harare. Science Education Centre.
TitelParticles in Action. Teacher's Guide. Unit C2. ZIM-SCI, Zimbabwe Secondary School Science Project.
Quelle(1981), (41 Seiten)Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Monographie
SchlagwörterLeitfaden; Unterricht; Lehrer; Chemical Reactions; Chemistry; Crystallography; Diffusion (Physics); General Science; Kinetic Molecular Theory; Matter; Science Activities; Science Education; Science Experiments; Science Programs; Secondary Education; Secondary School Science; Teaching Methods; Units of Study
AbstractThe Zimbabwe Secondary School Science Project (ZIM-SCI) developed student study guides, corresponding teaching guides, and science kits for a low-cost science course which could be taught during the first 2 years of secondary school without the aid of qualified teachers and conventional laboratories. This teaching guide, designed to be read in conjunction with the related student guide, includes instructional strategies, lists of required materials, laboratory procedures, and other information for activities and experiments in a four-part unit in which students investigate: (1) the three states of matter (solids, liquids, and gases) and kinetic theory; (2) expansion and diffusion; (3) gaseous behavior; and (4) chemical reactions. Each section in this guide corresponds to a given section in the student study guide. (JN)
AnmerkungenUniversity of Zimbabwe, P.O. Box MP 167, Mount Pleasant, Harare, Zimbabwe.
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: