Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
InstitutionMichigan State Univ., East Lansing. Non-Formal Education Information Center.
TitelLinking Formal and Non-Formal Education. The NFE Exchange, Issue No. 23.
Quelle(1982), (25 Seiten)Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Monographie
SchlagwörterLeitfaden; Adult Education; Annotated Bibliographies; Developing Nations; Economically Disadvantaged; Educationally Disadvantaged; Elementary Secondary Education; Health Services; Illiteracy; Nonformal Education; Paraprofessional Personnel; Program Descriptions; Program Development; Rural Education; Work Experience Programs
AbstractThe lead article in this issue discusses how linkages at any level from local to national government can help put into practice changing concepts of education and development. The 72-item annotated bibliography and the 12 project descriptions provide resources on the topic of linking formal and non-formal education. Examples from the literature on the roles of paraprofessionals in rural development, literacy, and primary health care are provided and publications which may be of interest are offered in the section of network news. (EM)
AnmerkungenNFE Information Center, Michigan State University, 237 Erickson Hall, East Lansing, MI 48824, while supply lasts.
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: