Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enBurt, Andy; und weitere
InstitutionBritish Columbia Dept. of Education, Victoria. Div. of Public Instruction.
TitelImmersion francaise precoce: Francais--maternelle (Early French Immersion: Kindergarten French).
Quelle(1981), (57 Seiten)Verfügbarkeit 
Sprachefranzösisch
Dokumenttypgedruckt; Monographie
SchlagwörterLeitfaden; Unterricht; Lehrer; Auditory Perception; Class Activities; French; Immersion Programs; Kindergarten; Language Skills; Lesson Plans; Motor Development; Primary Education; Second Language Instruction; Skill Development; Spatial Ability; Teaching Guides; Visual Perception; Canada
AbstractThis kindergarten level teaching manual accompanies the early French immersion program. It is based on general and specific learning objectives for the four skills that the child needs to develop, namely listening, speaking, reading, and writing. The introduction to the manual provides an overview of the program for the primary grades and learning objectives for the four language skills for grades 1-7. The lessons are organized according to the following areas of individual development: (1) language acquisition, (2) development of motor coordination, (3) development of visual and spatial perception, and (4) development of auditory perception. Each section has from five to eight lessons which are organized according to the following schema: (1) general objective; (2) specific objective; (3) specific learning objective for the lesson, which includes a statement of content and instructional materials; and (4) suggested individual and group learning activities along with references and sources for instructional materials. An appendix provides an outline of reading texts to be used in each grade of the program. (AMH)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: