Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inPhelps, L. Allen
InstitutionIllinois Univ., Champaign. Coll. of Education.
TitelLimited English Proficiency Students in Vocational Education: A Handbook for Vocational Educators.
Quelle(1982), (33 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterLeitfaden; Unterricht; Lehrer; Behavioral Objectives; Citations (References); Competence; Educational Resources; English (Second Language); Instructional Materials; Limited English Speaking; Mainstreaming; Material Development; Postsecondary Education; Second Language Instruction; Skill Development; Teaching Methods; Vocational Education; Illinois
AbstractThis handbook provides vocational teachers with some ideas, strategies, and resources for working effectively with limited English-proficient (LEP) students in their classrooms. The handbook includes four basic sections: (1) suggested teacher competencies, (2) instructional strategies, (3) instructional resources, and (4) reference documents. A list of the various skills that vocational teachers need in working with LEP students is presented in section 1. In section 2, a series of eight important strategies for teaching LEP students is identified and described. It includes such strategies as conducting informal language assessment, adapting instruction, adapting materials, and involving LEP students in vocational student organizations. Section 3 on instructional resources identifies the types of services and assistance that LEP students and vocational teachers should receive from programs, counselors, and administrators concerned with English as a second language. The final section lists and describes several resource documents and sources where further information and assistance can be obtained. (KC)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: