Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
InstitutionCongress of the U.S., Washington, DC. House Committee on Education and Labor.
TitelOversight on CETA Reauthorization. Hearing before the Subcommittee on Employment Opportunities of the Committee on Education and Labor. House of Representatives, Ninety-Seventh Congress. First Session (Brattleboro, Vermont, November 2, 1981).
Quelle(1982), (461 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterRecht; Stellungnahme; Adult Education; Employment Programs; Federal Legislation; Federal Programs; Hearings; Job Training; Postsecondary Education; Vocational Education
AbstractThis is a report of a field hearing held in Brattleboro, Vermont, on November 2, 1981, to provide the Subcommittee on Employment Opportunities of the Committee on Education and Labor, House of Representatives, with information regarding Comprehensive Employment and Training Act (CETA) reauthorization. The report includes testimony and prepared statements, letters, supplemental materials, etc., from over 60 individuals representing the National Alliance of Business; Governor's Special Grants Office, Rhode Island; Office of Policy and Management, Hartford, Connecticut; Northlands Job Corps, Vergennes, Vermont; Hartford CETA Administration; Southeastern Vermont Community Action; Massachusetts Division of Employment Security; New England Institute for Human Resource Planning; Massachusetts Balance of State CETA Prime Sponsor; Department of Development and Community Affairs, Vermont; Cumberland County (Maine) CETA; New England Farm Workers; State of Vermont Comprehensive Employment and Training Office; Connecticut AFL-CIO; Economic Development Council of Northern Vermont, Inc.; Committee for Economic Development, Washington, D.C.; Bunker Hill Community College, Massachusetts; Penobscot Consortium, Maine; and Vermont Department of Employment and Training. (YLB)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: