Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
InstitutionAtlanta Area Center for Teachers, GA.
TitelNew Teacher Survival Kit.
Quelle(1971), (163 Seiten)Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Monographie
SchlagwörterLeitfaden; Beginning Teachers; Classroom Techniques; Elementary Secondary Education; Minimum Competencies; Teacher Behavior; Teacher Centers; Teacher Certification; Teacher Orientation; Teaching Methods; Teaching Skills; Georgia
AbstractThis kit has been designed by teachers at the Atlanta Area Center for Teachers (Georgia) to offer beginning teachers support and suggestions as they begin the challenge of their first year of teaching. Because most new teachers in Georgia must participate in Competency Based Teacher Performance Certification, this package has been sequenced according to the competencies which beginning teachers will be required to demonstrate, including: (1) instructional planning; (2) attention to individual differences; (3) evaluation of instructional effectiveness; (4) communication with students; (5) various teaching methods; (6) subject area knowledge; (7) organization; and (8) enthusiasm. Along with activities for these competencies are suggestions and information on the Atlanta Area Center for Teachers, books and periodicals on creative teaching, professional behavior guidelines, and answers to questions that beginning teachers may ask. (CJ)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: