Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Sonst. PersonenFord, John J., III (Hrsg.); Hergert, Leslie F. (Hrsg.)
InstitutionNetwork of Innovative Schools, Inc., Andover, MA.
TitelLinking Agent's Tool Kit. Part Three: The Stages of Linking Agent Intervention. Consortium Report Series.
Quelle(1979), (479 Seiten)Verfügbarkeit 
BeigabenTabellen
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Monographie
SchlagwörterLeitfaden; Change Agents; Consortia; Educational Change; Elementary Secondary Education; Information Sources; Linking Agents; Program Development; Program Implementation; Program Improvement; Public Schools; Research Utilization; Skills
AbstractThe third part of a 3-part guide developed as a resource for people involved in the selection and implementation of new programs in school settings, this examination of each phase of the linking agent's work contains articles and papers by more than 30 authors and is organized according to six stages: (1) initiating the relationship with the school improvement site, (2) defining the problem, (3) selecting a program, (4) implementing the selected program, (5) evaluating the program, and (6) disengaging from the program. (FM)
AnmerkungenThe NETWORK, Inc., 290 South Main Street, Andover, MA 01810 (Parts 1, 2, and 3, $35.00/set).
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: