Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enWhite, Arthur L.; und weitere
TitelA Study of the Research Priorities As Perceived by Elementary and Secondary School Science Personnel.
Quelle(1980), (25 Seiten)Verfügbarkeit 
BeigabenTabellen
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Monographie
SchlagwörterTagungsbericht; Educational Research; Elementary School Science; Elementary Secondary Education; Research Needs; Science Education; Science Teachers; Secondary School Science; Teacher Attitudes
AbstractThis report briefly reviews the rationale for and history of a cooperative effort of the National Association for Research in Science Teaching and the National Science Teachers Association to increase the influence of classroom science teachers on science education research and to improve teachers' perception of the relevance of science education research. Processes, initial results, and planned future activities and procedures are reported that relate to obtaining input from teachers to identify relevant research questions related to classroom practice. An analysis of data collected from questionnaires submitted to science teacher personnel (N=45) is presented that summarizes research needs of secondary and of elementary science teaching personnel. (CS)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: