Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enHill, Ann; und weitere
InstitutionWisconsin Univ., Milwaukee. School of Architecture and Urban Planning.
TitelAbstracts on Child Play Areas and Child Support Facilities.
[Report No.: UW-SAUP-R78-4
Quelle(1978), (108 Seiten)Verfügbarkeit 
BeigabenFotografien; Tabellen
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Monographie
SchlagwörterBibliografie; Abstracts; Children; Day Care; Day Care Centers; Design; Design Requirements; Early Childhood Education; Environmental Influences; Facility Planning; Physical Environment; Play; Playgrounds; Theories
AbstractAbstracts of 40 selected books and articles on the topic of interactions between children and their environments are provided in this document. Works abstracted were selected from a pool of over 1200 items. The abstracts are organized into five categories: (1) theories of child care and play; (2) child-environment research; (3) descriptions of facilities; (4) design guides; and (5) bibliographies. These materials, and approximately 800 more, are accessible through SPIN, an information storage and retrieval system developed at the School of Architecture and Urban Planning, University of Wisconsin, Milwaukee. (Author/RH)
AnmerkungenPublications in Architecture and Urban Planning Research, University of Wisconsin-Milwaukee, P.O. Box 413, Milwaukee, WI 53201 ($5.00)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: