Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
InstitutionCommunity School District 27, Queens, NY.
TitelAn Evaluation of the ESEA Title I and Impact Aid Programs, Community School District 27, New York City Board of Education, 1977-1978. Final Report.
Quelle(1978), (178 Seiten)Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Monographie
SchlagwörterBilingual Education; Compensatory Education; Elementary Education; Mathematics Instruction; Parent Participation; Parent School Relationship; Private Schools; Reading Programs; New York (New York)
AbstractThis report evaluates the Title I and Impact Aid Programs in a Queens, New York, school district. The following activities, conducted in elementary and junior high schools, are analyzed: reading resource centers, an oral communication laboratory program, a non-public school component, bilingual and mathematics resource centers, and the optional assignment remediation program. Each activity is described in terms of its organization, objectives, implementation, and effectiveness. Where available, pre- and post-test scores are provided. In addition, the evaluation procedure is discussed, especially in relation to parent involvement in a program developed to increase skills of parents in evaluating Federally funded programs. (WP)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: