Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enBozza, Leonard; Pollack, Eileen
InstitutionNew York City Board of Education, Brooklyn, NY. Center for Career and Occupational Education.
TitelA Survey of the Occupational Education Delivery System in the Borough of Richmond, New York City, Region 2.
Quelle(1979), (33 Seiten)Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Monographie
SchlagwörterQuantitative Daten; Demography; Employment Opportunities; Minority Groups; Program Descriptions; Secondary Education; Vocational Education; Vocational High Schools; New York (New York)
AbstractThis report analyzes occupational education in a New York City Borough with the purpose of providing an informational base for effective planning in this area. After reviewing population trends in the Borough of Richmond in general, and high school population in particular, the study describes the variety of occupational education programs available in the high schools of that borough. Employment opportunities are also analyzed with particular reference to the availability and student use of matching training programs in the schools. Included are tables delineating ethnic distribution of the population and student enrollments in different types of occupational education programs. (Author/WP)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: