Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enUllmann, Rebecca; Balchunas, Martha
InstitutionOntario Inst. for Studies in Education, Toronto.
TitelDe Chez Nous [From Our Place]. Teacher's Guide.
Quelle(1975), (58 Seiten)Verfügbarkeit 
Spracheenglisch; französisch
Dokumenttypgedruckt; Monographie
SchlagwörterLeitfaden; Unterricht; Lehrer; Class Activities; Educational Games; French; Instructional Materials; Language Instruction; Language Tests; Learning Modules; Multimedia Instruction; Reading Materials; Reading Skills; Second Language Learning; Secondary Education; Teaching Guides; Urban Culture; Canada
AbstractA resource kit for the teaching of French reading skills at the intermediate secondary level is represented by a teacher's guide, a handbook entitled "Quebec: Facts and Figures," and a copy in French of the student news magazine "De Chez Nous." The guide offers sample activities as well as materials for several classroom games. Readings and activities center around Quebec City and its Winter Carnival. Master copies of comprehension quizzes are included in the teacher's guide. (JB)
AnmerkungenPublication Division, The Ontario Institute for Studies in Education, 252 Bloor Street West, Toronto, Ontario, Canada M5S 1V6 ($3.30 for teacher's guide, $34.00 for complete module)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: