Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
InstitutionStatistics Canada, Ottawa (Ontario). Education, Science, and Culture Div.
TitelContinuing Education. Participation in Programs of Educational Institutions. 1977-78.
Quelle(1979), (38 Seiten)Verfügbarkeit 
Spracheenglisch; französisch
Dokumenttypgedruckt; Monographie
SchlagwörterQuantitative Daten; Adult Education; Credit Courses; Enrollment; Enrollment Trends; Institutions; Lifelong Learning; National Surveys; Noncredit Courses; Postsecondary Education; Programs; Statistical Data; Tables (Data); Canada
AbstractThis is the fifth edition of a publication (bilingual--English and French) on continuing education offered by publicly supported educational institutions. The statistics contained in this booklet cover enrollments in credit and (predominantly) non-credit courses from July, 1977 through June, 1978 in Canadian establishments of higherlearning. The report breaks down participation rates to identify enrollment patterns by type of diploma awarded, inter alia. Historical registration data for 1974-1978, year by year, are also included for comparison. The introduction offers some highlights of the statistics and some observations on course popularity and participation rates. (CP)
AnmerkungenPublications Distribution, Statistics Canada, Ottawa, K1A 0T6 (6 Canadian dollars)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: