Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inScott, Elois M. Skeen
TitelBuffalo Public Schools Spanish-English Program Evaluation 1977-1978.
Quelle(1979), (23 Seiten)Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Monographie
SchlagwörterAdmission Criteria; Bilingual Education; Compensatory Education; Cooperative Programs; Coordination; Educational Improvement; Elementary Secondary Education; Federal Programs; Inservice Teacher Education; Program Effectiveness; Program Evaluation; Teacher Aides; Teacher Attitudes; New York (Buffalo)
AbstractThis evaluation report presents the results of a survey of staff members participating in a Title I bilingual education program in Buffalo. Included are the questions that were asked of bilingual teaching personnel and bilingual aides during the course of the evaluation. Specific issues addressed include the value of inservice programs, student selection criteria, student characteristics, classroom management, program coordination, and staff responsibilities. A discussion of each question summarizes the opinions of the staff members about the program and its impact. Recommendations made by the staff members and observations and recommendations made by the evaluator concerning the effectiveness and improvement of the program are outlined. (EB)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: