Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inScott, Elois Skeen
TitelElementary School Title I Comprehensive Reading and Math Evaluation Report 1976-1977.
Quelle(1979), (23 Seiten)Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Monographie
SchlagwörterAcademic Achievement; Administrator Attitudes; Compensatory Education; Cooperative Programs; Coordination; Educational Improvement; Elementary Secondary Education; Federal Programs; Mathematics Instruction; Principals; Program Attitudes; Program Effectiveness; Program Evaluation; Reading Programs; Teacher Aides; Teacher Attitudes
AbstractIncluded in this report are the questions that were asked of math and reading teachers, generalists, aides, and principals during the course of the evaluation, general observations made by the evaluator, and a discussion of observations and recommendations made by both the Title I staff and the evaluator. Each discussion focuses on the respective responsibilities of the Title I staff members, their effectiveness in implementing program guidelines, and the impact of the program on student achievement. General conclusions drawn indicate that the program guidelines were generally implemented, that the best programs had strong cluster teachers working in close coordination with the building principals, and that the program is functioning more smoothly and effectively than in the past. (EB)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: