Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enJones, Sam P.; Muffett, Bryan R.
InstitutionSomerset Board of Education, KY.
TitelEnvironmental Education Curriculum Guide, Grades K-12. Revised Edition.
Quelle(1974), (210 Seiten)Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Monographie
SchlagwörterLeitfaden; Unterricht; Lehrer; Air Pollution; Conservation Education; Earth Science; Elementary Secondary Education; Energy Conservation; Environment; Environmental Education; Fuel Consumption; Interdisciplinary Approach; Natural Resources; Outdoor Education; Science Education; Water Pollution; Water Resources
AbstractThis guide contains over 80 class activities covering numerous concepts of environment. The guide is divided into two sections. The first section contains activities applicable to elementary school classes. The second section includes activities useful in high school classes and is subdivided into subject areas targeted by the activity. Each activity throughout the guide includes grade level, concepts, performance objectives, activities, additional resources and references, and an evaluation checklist. (RE)
AnmerkungenKentucky Information Dissemination System, Office of Communication Services, Kentucky Department of Education, Frankfort, KY 40601 (no price quoted)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: