Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inScott, Elois M. Skeen
TitelBuffalo Public Schools Spanish-English Program Evaluation 1976-1977.
Quelle(1979), (14 Seiten)Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Monographie
SchlagwörterStellungnahme; Administrator Attitudes; Admission Criteria; Bilingual Education; Bilingual Teacher Aides; Bilingual Teachers; Compensatory Education; Elementary Secondary Education; Inservice Education; Interviews; Language Programs; Parent Participation; Program Effectiveness; Teacher Attitudes; New York (Buffalo)
AbstractInterview questions asked of bilingual personnel, building principals, and regular classroom teachers regarding the effectiveness of the program are listed, and their responses are discussed. Topics addressed include student selection and eligibility requirements, bilingual teacher aide and social worker helpfulness, teacher cooperation, inservice program usefulness, instructional materials, parent participation, and recommendations for program improvement. Additional observations are outlined and specific strategies for improving the effectiveness of the program are recommended. A summary concludes that the program has been successful and should be continued. (EB)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: