Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inHenderson, Bill
InstitutionERIC Clearinghouse on Reading and Communication Skills, Urbana, IL.; Speech Communication Association, Annandale, VA.
TitelERIC First Analysis: 1979-80 National High School Debate Resolutions (What Should Be the Future Direction of the Foreign Policy of the United States?).
Quelle(1979), (94 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterLeitfaden; Debate; Foreign Policy; Guidelines; Persuasive Discourse; Political Issues; Public Speaking; Research Tools; Secondary Education; Speech Communication
AbstractIntended as a resource for students in their study of the issues and arguments pertinent to the 1979-80 National High School Debate Resolution, "What should be the future direction of the foreign policy of the United States?," this publication is organized into five units. The units are: definitions, including the problem area and the three debate resolutions; the first resolution, trade; the second resolution, arms; the third resolution, aid; and potential solutions. An extensive bibliography is appended. (FL)
AnmerkungenSpeech Communication Association, 5205 Leesburg Pike, Falls Church, Virginia 22041 ($2.25 member, $2.50 non-member)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: