Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Sonst. PersonenSuydam, Marilyn N. (Hrsg.)
InstitutionOhio State Univ., Columbus. Center for Science and Mathematics Education.
TitelInvestigations in Mathematics Education, Vol. 11, No. 3.
Quelle(1978), (76 Seiten)Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Monographie
SchlagwörterAbstracts; Attitudes; Elementary Secondary Education; Higher Education; Instruction; Intellectual Development; Learning; Mathematics Education; Problem Solving; Research Reviews (Publications); Science Education; Sex Differences; Teaching Methods
AbstractFourteen research reports related to mathematics education are abstracted and analyzed. Two of the reports concern studies funded by the National Science Foundation to provide an assessment of the status of science education; three deal with teaching methods, three with conditional reasoning, two with problem solving, two with intellectual development, and one each with attitudes and sex-related differences. Research related to mathematics education which was reported in RIE and CIJE between April and June 1978 is listed. (MP)
AnmerkungenInformation Reference Center (ERIC/IRC), The Ohio State University, 1200 Chambers Rd., 3rd Floor, Columbus, Ohio 43212 (Subscription $6.00, $1.75 single copy)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: