Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
InstitutionNational Education Association, Washington, DC. Project on Utilization of Inservice Education R & D Outcomes.
TitelA Total Creativity Program for Individualizing and Humanizing the Learning Process. Description of Teacher Inservice Education Materials.
Quelle(1977), (8 Seiten)Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Monographie
SchlagwörterCreative Development; Creative Thinking; Creativity; Elementary Education; Humanistic Education; Individualized Instruction; Inservice Teacher Education; Instructional Materials; Learning Processes; Program Descriptions; Teaching Methods; Teaching Skills; Validated Programs
AbstractA teacher program is described which seeks to increase the user's ability to identify, measure, and stimulate the creative potential of children. The product involves techniques for stimulating the growth of eight particular thinking/feeling processes in children. Information is provided here on the content and purposes of the product as well as activities, resources, and history of development involved. A critique and ordering information are also included. (DS)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: