Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inSage, James E.
InstitutionOhio State Univ., Columbus. Dept. for Vocational - Technical Education.
TitelPersonality and Self Concept Profiles of Non-Degreed T&I Teachers.
Quelle(1978), (17 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterDropouts; Inservice Teacher Education; Postsecondary Education; Psychological Patterns; Regional Schools; Self Concept Measures; Teacher Attitudes; Tenure; Trade and Industrial Teachers; Vocational Education; Vocational Schools; Ohio
AbstractThis two-year study utilized the Tennessee Self Concept Scale and the Edwards Personal Preference Schedule to determine the self-concepts and personalities of the newly employed, non-degreed trade and industrial teachers in Central and Southeast Ohio's vocational programs. The profiles were generated to reflect those teachers who continued into their second year of vocational teaching as compared to those who terminated or had their employment terminated during their first year of vocational teaching. The results indicate that two sets of teachers have different psychological profiles. (Author/CSS)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: