Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enMadey, Doren; und weitere
InstitutionNational Testing Service, Inc., Durham, NC.
TitelA Framework for the Evaluation of the State Capacity Building Program.
Quelle(1978), (57 Seiten)Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Monographie
SchlagwörterData Analysis; Data Collection; Developmental Programs; Evaluation Criteria; Evaluation Methods; Information Dissemination; Information Networks; Information Services; Program Development; Program Evaluation; Research Design; State Programs
AbstractPlans are presented for the overall design of the longitudinal evaluation of the National Institute of Education's State Capacity Building Program. Both the process of developing comprehensive dissemination capacity in state education agencies, and the impact of the capacity building activities will be studied. This report describes the development of the evaluation framework and the information sources used in its development. The questions used to evaluate the program are listed. Those questions to be used in the 1978 data collection and analysis are analyzed separately from those questions which require further design work in 1978. A one-page summary and a three-page chart present an overview of the evaluation. (Author/GDC)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: