Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enVarney, Beverly; und weitere
InstitutionIngham Intermediate School District, Mason, MI. Capital Area Career Center.
TitelMultiple Learning Strategies Project. Medical Assistant. Visually Impaired. [Vol. 2.]
Quelle(1977), (466 Seiten)Verfügbarkeit 
BeigabenTabellen
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Monographie
SchlagwörterLeitfaden; Allied Health Occupations Education; Learning Activities; Learning Modules; Medical Assistants; Special Education; Visual Impairments; Vocational Education; Young Adults
AbstractThis instructional package, one of two designed for visually impaired students, focuses on the vocational area of medical assistant. Contained in this document are thirty-five learning modules organized into nine units: telephoning; medications and treatments; review for competency; third-party billing; skill building; bookkeeping; interpersonal relationships; medical office first aid; and banking. Each module, printed in block type, includes these elements: a performance objective page telling what will be learned, what materials will be needed, and how the student will be evaluated; information and job step pages provide information needed to perform the activity and detail steps necessary to do the task. Illustrations are designed for the visually impaired. (This document and CE 017 573 are one of two sets of learning modules on medical assistant written in formats designed for visually impaired and regular vocational students. These modules are part of a total set which includes over 1,300 modules written in a variety of formats on building maintenance, dietetic assistant, small engine repair, medical assistant, and graphics.) (JH)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: