Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enSmith, Dwight; und weitere
InstitutionIngham Intermediate School District, Mason, MI. Capital Area Career Center.
TitelMultiple Learning Strategies Project. Building Maintenance & Engineering. Visually Impaired.
Quelle(1976), (377 Seiten)Verfügbarkeit 
BeigabenTabellen
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Monographie
SchlagwörterLeitfaden; Buildings; Cleaning; Learning Activities; Learning Modules; Maintenance; Special Education; Visual Impairments; Vocational Education; Young Adults
AbstractThis instructional package is designed for visually impaired students in the vocational area of building maintenance and engineering. The twenty-eight learning modules are organized into six units: floor care, general maintenance tasks; restrooms; carpet care; power and hand tools; and cabinet construction. Each module, printed in large block type, includes these elements: a performance objective page telling what will be learned, what materials will be needed, and how the student will be evaluated; information and job step pages providing information needed to perform the activity, and detailing steps necessary to do the task. Illustrations are designed for the visually impaired. (This document is one of four sets of learning modules on building maintenance and engineering. The other three sets are written in formats designed for educable mentally impaired, low reader, and regular vocational students. The modules are part of a total set of over 1,300 written for different student populations. Dietetic assistant, small engine repair, medical assistant, and graphics are the other vocational fields covered.) (JH)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: