Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enSmith, Dwight; und weitere
InstitutionIngham Intermediate School District, Mason, MI. Capital Area Career Center.
TitelMultiple Learning Strategies Project. Building Maintenance & Engineering. Educable Mentally Impaired. [Vol. 1.]
Quelle(1976), (379 Seiten)Verfügbarkeit 
BeigabenTabellen
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Monographie
SchlagwörterLeitfaden; Buildings; Cleaning; Learning Activities; Learning Modules; Maintenance; Mild Mental Retardation; Special Education; Vocational Education; Young Adults
AbstractThis instructional package is one of three designed for educable mentally impaired students in the vocational area of building maintenance and engineering. The thirty learning modules are organized into two units: floor care and general maintenance tasks. Each module includes these elements: a performance objective page which tells the student what will be learned, what materials are needed, and what the student must do in the module; and a job step page written in a read (cognitive information), look (graphic illustrations), do (instructions), and check (student is evaluated by teacher) format. (This document and related documents CE 017 564 and CE 017 565 are one of four sets of learning modules on building maintenance and engineering. The other sets are written in formats designed for regular vocational, visually impaired, and low reader students. The modules are part of a total set of over 1,300 written for different student populations. Graphics, dietetic assistant, small engine repair, and medical assistant are the other vocational areas covered.) (JH)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: