Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inHunter, Elizabeth
TitelImproving College Teaching by Encouraging Wider Student Participation.
Quelle(1978), (8 Seiten)Verfügbarkeit 
BeigabenTabellen
Dokumenttypgedruckt; Monographie
SchlagwörterTagungsbericht; Classroom Techniques; Discussion (Teaching Technique); Educational Games; Higher Education; Instructional Improvement; Simulation; Speech; Student Evaluation of Teacher Performance; Student Participation; Student Teacher Relationship; Teaching Methods; Tests
AbstractSuggestions for teaching without lecturing, and with wide student participation are presented. Having students work in varying groups is proposed to help students feel comfortable about participating. A weekly oral evaluation by the students of the instruction and course content is viewed as a valuable tool both for the instructor and for enabling students to assert themselves. Other recommendations include: giving quizzes in pairs and trios; having students prepare questions for discussion based on assigned reading; allowing enough time for students to respond to discussion questions; and using games, simulations, and activities that call for the participation of everyone in a variety of ways. (SPG)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: