Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enWork, Gerald G.; und weitere
InstitutionMaine Univ., Orono.
TitelAssessment of Student Personnel Services at Maine's Vocational Technical Institutes.
Quelle(1977), (56 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterCareer Education; Faculty; Guidance Programs; Models; Postsecondary Education; Program Evaluation; Research Projects; School Health Services; Student Personnel Services; Student Placement; Technical Institutes; Vocational Education
AbstractThis project assess the relative adequacy of student services, with particular emphasis on career components, as seen by faculty and staff, and current students and graduates of six vocational-technical institutes (VTI's) in Maine. Telephone contacts, a mail survey, and extensive data analysis were conducted. Results indicate that all six of the VTI's offer most of the same basic functions found in traditional student affairs programs, and that one person may be performing multiple functions. While this assessment is specific to Maine, it can serve as a model for other states or regions interested in a similar examination of the effectiveness of their institutions' student personnel services. (Author/JLL)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: