Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inund weitere
Sonst. PersonenJones, Joan (Hrsg.)
InstitutionOhio State Univ., Columbus. Center for Vocational Education.
TitelIncreasing the Impact of Innovative Projects. Conference Proceedings. Leadership Training Series No. 51.
Quelle(1977), (86 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterTagungsbericht; Accountability; Agencies; Career Development; Community Involvement; Cooperative Education; Delivery Systems; Demonstration Programs; Diffusion; Educational Innovation; Educational Strategies; Employment Problems; Federal Aid; Federal Government; Federal Legislation; Information Dissemination; Information Needs; Information Networks; Information Utilization; National Programs; Program Effectiveness; State Agencies; State Programs; Teacher Educators; Teacher Role; Vocational Education; Youth Employment; Florida; Illinois
AbstractObjectives of the conference presented in these proceedings were to (1) clarify and describe part D (Vocational Education Amendments of 1976) exemplary project anticipated results, (2) discuss dissemination strategies for implementing these results, and (3) develop state and local strategies for encouraging the spread of these results from one site to another. Major content consists of conference papers covering the following topics: changes in the future for experiential learning, implementing experiential learning, Illinois' approach to linking research and development with dissemination, factors in the dissemination of part D innovations, using state and regional agencies in Florida to implement innovations, the role of teacher educators in the dissemination of part D projects, dissemination--magnifying the research and development dollar, strategies for the national dissemination of project results, and research and development implications in the legislation for state and national programs. (BL)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: