Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
InstitutionState Univ. of New York, Albany. Coordinating Area No. 4.
TitelA Guidance Manual for the Physically Disabled Two Year College Applicant.
Quelle(1976), (108 Seiten)Verfügbarkeit 
Dokumenttypgedruckt; Monographie
SchlagwörterLeitfaden; Agricultural Colleges; Architectural Barriers; Architectural Research; Bibliographies; Building Design; Community Colleges; Educational Facilities; Guides; Physical Disabilities; Resource Materials; Student Personnel Services; Technical Institutes; Two Year Colleges; Vocational Education; New York
AbstractThis manual was designed to assist in the geographic and vocational placement of the academically qualified, physically disabled student seeking two-year occupational training in New York. It is to be utilized by the student, the counselor, or any other interested individual. It rates each of 48 institutions within the State University of New York (SUNY) and the City University of New York (CUNY) systems as to accessibility and suitability for the handicapped with respect to physical features and supportive services. Included are six agricultural colleges, six technical colleges, and 38 community colleges. The manual also lists vocational degree offerings by individual schools. A list of references on architectural standards is appended. (DC)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: