Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enSchultz, James V.; und weitere
InstitutionWisconsin Univ., Madison. Research and Development Center for Cognitive Learning.
TitelAn Alternative Approach to Systematic Educational Change. Theoretical Paper No. 67.
Quelle(1976), (31 Seiten)Verfügbarkeit 
BeigabenTabellen
Dokumenttypgedruckt; Monographie
SchlagwörterChange Strategies; Educational Change; Educational Objectives; Guidelines; Individualized Instruction; Individualized Programs; Models; Program Development; Secondary Education
AbstractThis paper poses a systematic change process for secondary schools that will enable them to achieve individualized and personalized learning for students. Included in the process are a perspective on change, planning issues and elements, a strategy for planning, a target/timeline framework, and a sequence for change. Finally, a pupose-oriented target secondary school is presented. It provides an idealized framework for moving toward individualized and personalized learning, as well as delineating possible procedures for operationalizing the target school. (Author)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: