Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enStruve, Patrick W.; Schultz, James V.
InstitutionWisconsin Univ., Madison. Research and Development Center for Cognitive Learning.
TitelPlanning and Managing the IGE/S School. Theoretical Paper No. 65.
Quelle(1976), (95 Seiten)Verfügbarkeit 
BeigabenTabellen
Dokumenttypgedruckt; Monographie
SchlagwörterChange Strategies; Educational Change; Educational Objectives; Guidelines; Individualized Instruction; Individualized Programs; Models; Program Development; Secondary Education
AbstractThis document is the initial description of the specifications of the philosophies, procedures, and processes for secondary schools to use in planning, implementing, and managing Individually Guided Education (IGE) learning programs. This is specified in a target format. Also delineated is the general and specific developmental strategy the IGE/Secondary Project will use to create examples of varied approaches to individualized learning programs. This activity centers around identifying school-specific practices and building support systems that enable schools to become independent of the direct involvement of outside consultants. The developmental effort and implementation processes are based on the theoretical concepts and research of Dr. Gerald R. Nadler, professor of industrial engineering, University of Wisconsin-Madison. (Author)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: