Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enLandry, Leonard P.; und weitere
InstitutionColorado State Dept. of Education, Denver. Accreditation and Accountability Services Unit.
TitelA School Improvement-Accountability Process Kit. PAK No. 1.1--Forming a Representative School-Community Committee.
Quelle(1973), (33 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
BeigabenTabellen
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterLeitfaden; Administrators; Advisory Committees; Board of Education Role; Boards of Education; Community Involvement; Educational Planning; Elementary Secondary Education; Guidelines; Inservice Education; Instructional Materials; Organization; School Community Relationship; Selection; Worksheets; Workshops
AbstractThis Personalized Activity Kit (PAK) deals with the procedures for selecting and organizing a representative school-community committee. Ways of analyzing the community are examined to provide a basis for the choice of the committee members. After completing this unit, the participant should have the skill necessary to select and organize a representative committee for his particular community. Appendixes contain facilitator guidelines and sample worksheets. (Author/IRT)
AnmerkungenAccreditation and Accountability Service, Colorado Department of Education, 201 East Colfax, Denver, Colorado 80203 ($2.00)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: