Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inCandor, Catherine
InstitutionSeattle Public Schools, WA.; Washington Office of the State Superintendent of Public Instruction, Olympia.; Western Washington Univ., Bellingham.
TitelWriting Classroom Tests.
Quelle, (26 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterLeitfaden; Educational Objectives; Evaluation Methods; Item Analysis; Learning Modules; Mastery Tests; Preservice Teacher Education; Questioning Techniques; Test Construction
AbstractThis document is a detailed module for instructing teacher trainees in the test development process. Upon completion of the package, the student is expected to be able to (1) identify pre-planning steps in test construction, (2) apply the two-way grid method of item classification, (3) develop and evaluate test items, and (4) apply item analysis to test results. Performance criteria are identified for each subtask involved in achieving the four terminal objectives, and appropriate exercises for mastering each subtask are provided. (MB)
AnmerkungenTeacher Corps Project, Emporia Kansas State College, Emporia, Kansas 66801 (at cost)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: