Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enCurrao, Joseph; Usarzewicz, Louis
InstitutionRutgers, The State Univ., New Brunswick, NJ. Curriculum Lab.
TitelMachine Shop Operations--2. Milling Machine, Heat Treatment of Metals, and Grinders.
Quelle(1977), (88 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
BeigabenFotografien; Tabellen
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterLeitfaden; Industrial Arts; Instructional Materials; Job Skills; Learning Activities; Machine Tool Operators; Machine Tools; Metal Working; Secondary Education; Sheet Metal Work; Shop Curriculum; Skill Development; Teaching Guides; Trade and Industrial Education; Vocational Education
AbstractThis manual was prepared for the student who plans to enter the machine shop field. The 20 selected jobs provide the student with knowledge and step-by-step procedures for the operation of milling machines. The text is organized so that each job has an objective, tools needed, step-by-step instructions, a progress quiz, and space for reference, thereby allowing each student the opportunity to study the steps and the progress quiz before starting work on a machine. The entire organization is designed to help the teacher work efficiently in teaching each individual student. A sample progress chart is provided to help the teacher keep a record of the jobs performed by each student, the grade, and the degree of progress for each job. Five major categories are included: Horizontal Milling Machine (Principal Parts of a Milling Machine, Milling Machine Cutters, Use of Selected Cutters, and Milling Machine Setups), Horizontal Milling Machine Projects (14 jobs), Vertical Milling Machine (Cutters and Principal Parts), Vertical Milling Machine Projects (6 jobs), and Review of Milling Machines. (HD)
AnmerkungenNew Jersey Vocational-Technical Curriculum Laboratory, Building 4103 Kilmer Campus, Rutgers University, New Brunswick, New Jersey 08903 ($2.50 plus postage)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: