Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inLohman, Maurice A.
InstitutionNew York City Board of Education, Brooklyn, NY. Office of Educational Evaluation.
TitelBilingual Pupil Services; School Year 1974-1975.
Quelle(1975), (110 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterBilingual Education; Bilingual Students; Bilingual Teachers; Bilingualism; English (Second Language); Inservice Education; Mathematics Instruction; Non English Speaking; Paraprofessional School Personnel; Reading Skills; Spanish Speaking; New York (New York)
AbstractThis report contains a description and evaluation of the Bilingual Pupil Services Program, operated by the New York City Board of Education, Office of Bilingual Education. The basic goal of the program was to improve the reading and mathematics abilities of Hispanic non-English speaking pupils and Hispanic English speaking pupils who were one or more years behind in reading and mathematics achievemnt as measured by teacher made and/or standardized tests. The program served 2061 pupils in 32 public schools in 13 community school districts. The program provided in-service training to paraprofessionals who assisted the regular classroom teacher by providing small group instruction. A copy of a test on teaching reading to the bilingual learner is included in an appendix. (Author/AM)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: