Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inBrooks, Charlotte
TitelWorking Together: To Look at the Past, To Examine the Present, To Create a Future.
Quelle(1976), (12 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
BeigabenTabellen
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterTagungsbericht; Adult Basic Education; Communication Skills; Educational Objectives; Educationally Disadvantaged; Elementary Secondary Education; English Instruction; Higher Education; Literature; Reading; Writing Skills
AbstractIn 1977, the focus of teachers of English--and of all members of the National Council of Teachers of English (NCTE)--should be the development of the arts and skills of reading and writing, especially by students who have been unsuccessful in those areas. This focus, with literature as its content, should include talking, listening, and understanding and should concern three groups: young children just learning to use English, learners in late childhood and early adolescence who have not learned to read or write well, and older adolescents and adults in colleges or continuing education programs who may have different dialects or who may be nontraditional students. In order to help potentially successful users of English, teachers--and all segments of NCTE--must develop, publish, and share research about teaching strategies and models. (JM)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: