Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inBarclay, James R.
TitelSystem Wide Analysis of Social Interaction and Affective Problems in Schools; Part 1: Multiple Needs Assessment in the Elementary School; Part 2: A Model for Policy Making.
Quelle(1973), (66 Seiten)Verfügbarkeit 
Dokumenttypgedruckt; Monographie
SchlagwörterAffective Behavior; Classroom Environment; Classroom Research; Computer Oriented Programs; Conference Reports; Elementary Schools; Evaluation; Individual Differences; Interaction Process Analysis; Measurement Techniques; Motivation; Resource Allocation; Student Needs
AbstractThis two-part paper details both a method of arriving at a multiple needs assessment, and relates the process to strategy-planning and evaluation. The assessment procedure is based on the analysis of individual differences in a number of affective, social interaction, and motivation areas by a computer process. On the basis of such individual appraisal, the characteristics of classrooms, grades and other units can be obtained. (Author)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: