Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enKane, Roslyn D.; und weitere
InstitutionRJ Associates, Inc., Arlington, VA.
TitelA Study of the Factors Influencing the Participation of Women in Non-Traditional Occupations in Postsecondary Area Vocational Training Schools. Final Report. Volume II--Back-Up Tables.
Quelle(1976), (102 Seiten)Verfügbarkeit 
BeigabenTabellen
Dokumenttypgedruckt; Monographie
SchlagwörterQuantitative Daten; Career Choice; Educational Research; Females; National Surveys; Occupations; Postsecondary Education; Tables (Data); Vocational Education
AbstractThis supplementary volume presents back-up tables of data for each chapter of Volume I, which is the narrative report of a study of women in two-year area vocational-technical school programs comparing and contrasting nontraditional women (those enrolled in programs where nationally 0% to 25% of the students are women) and traditional women (those enrolled in programs in which nationally 75% to 100% are women) to determine what factors are influential in students' selection of nontraditional or traditional occupational training in nonprofessional occupations and to analyze the data with regard to seven broad occupational areas and sex stereotypes of particular occupations. Back-up tables in this volume are keyed to the summary tables in Volume I by chapter and table number. (HD)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: