Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enBurkheimer, Graham J.; und weitere
InstitutionResearch Triangle Inst., Durham, NC. Center for Educational Research and Evaluation.
TitelA Study of the National Upward Bound and Talent Search Programs. Final Report. Appendixes to Volume IV. Evaluation Study of the Upward Bound Program.
Quelle(1976), (541 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterCollege Preparation; College Programs; Data Analysis; Data Collection; Disadvantaged Youth; Educationally Disadvantaged; High School Students; Higher Education; Instrumentation; Measurement Instruments; Research Methodology; Secondary Education
AbstractConstituting part of the final volume of a four volume report on the results of a national study of the Upward Bound (UB) and Educational Talent Search (ETS) programs, the appendixes are comprised of: (1) data collection and preliminary processing procedures; (2) sampling methodology and sampling error computation; (3) instrumentation; (4) instruments and important letters; (5) data management and manipulation; (6) standardization or balancing and adjustment for nonresponse; (7) aggregation, reduction, and analysis procedures; and (8) list of Advisory Council members, Analysis Advisory Committee members, Student Panel on Instrumentation, and other consultants. (Author/AM)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: