Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
InstitutionCouncil of Ontario Universities, Toronto.
TitelApproach to the Eighties: Demand/Quality/Resources. Brief to the Ontario Council on University Affairs. Report No. 76-9.
Quelle(1976), (70 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterEducational Demand; Educational Planning; Educational Quality; Enrollment Trends; Financial Needs; Financial Support; Government Role; Grants; Higher Education; Resource Allocation; Statistical Data; Canada
AbstractStatistical data and commentary are offered on recent enrollment and funding experiences, as well as government and university objectives. Levels of service and quality are reported in terms of career development of highly qualified manpower, equipment and furniture, and research. Enrollment projections for 1977-78 and beyond are presented, including implications for steady state and growing institutions, effects of enrollment averaging, and planning. Trends in inflation and indicators of university support are also discussed, along with recommendations for increases in system operating income for 1977-78. (LBH)
AnmerkungenCouncil of Ontario Universities, 130 St. George Street, Suite 8039, Toronto, Ontario M5S 2T4, Canada
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: