Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inBanach, William J.
TitelDodging the Dirty Dozen.
Quelle(1975), (7 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterEducational Finance; Elementary Secondary Education; Guidelines; Political Issues; Politics; Public Relations; School Budget Elections; School Community Relationship
AbstractThis paper lists 12 common errors by school officials that can contribute to the failure of school finance elections and briefly discusses each of the errors in turn. These campaign errors include (1) disagreement by school board members over whether or not to hold a financial election, (2) failure to analyze community attitudes before launching a financial campaign, (3) overemphasis on trying to convert "no" voters, (4) lack of systematic campaign planning, (5) surrendering control of the campaign to volunteer citizen's groups, (6) lack of year-round communication with school district residents, (7) use of obscure jargon in explaining the school district's financial needs, (8) bad timing of campaign appeals, (9) lack of two-way communication with school district residents, (10) absence of an overall campaign manager, (11) lack of systematic feedback on citizens' attitudes, and (12) lack of legal advice in drafting ballot measures. (JG)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: