Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
InstitutionCalifornia State Dept. of Education, Sacramento.
Titel1974-75 California Public Schools Selected Statistics.
Quelle(1976), (143 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterQuantitative Daten; Assessed Valuation; Average Daily Attendance; Bond Issues; Educational Finance; Elementary Secondary Education; Enrollment; Public Schools; School Budget Elections; School Districts; School Statistics; School Taxes; State Aid; State Surveys; Statistical Data; Teachers; Textbooks; Two Year Colleges; California
AbstractThis publication is a compilation of statistical data concerned with the quantitative aspects of the California public school system. It contains data on the number of pupils, teachers, and schools and the amount of money needed to educate the 4.4 million children who attend California public schools. Some information on community college finances is included. Statistical tables in this compilation deal with textbooks, instructional materials, school lunch programs, public school revenues, assessed valuation, bond elections, tax rates, average daily attendance and expenditures, and school districts. (Author/DS)
AnmerkungenPublications Sales, California State Department of Education, P.O. Box 271, Sacramento, California 95802 ($0.65)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: