Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inSchaffer, Dennis R.
TitelCollective Bargaining and/or Instructional Development: A Question of Interdependence or Independence.
Quelle(1976), (19 Seiten)Verfügbarkeit 
Dokumenttypgedruckt; Monographie
SchlagwörterCollective Bargaining; Educational Development; Higher Education; Instructional Design; Instructional Innovation; Media Specialists; Surveys; Unions
AbstractA survey explored the possibility that itemizations of such things as faculty workloads and faculty-student ratios in collective bargaining agreements may be inhibiting innovative instructional development. Members of the Division of Instructional Development of the Association for Educational Communications and Technology (AECT) were questioned about collective bargaining as an independent or interdependent factor in instructional development. Results of the study indicated that collective bargaining has had a definite impact on instructional development, but that generalizations cannot yet be made on the positive or negative effects. Negotiation of release time, money, staff, and facilities for instructional development is possible. The individual instructional developer, however, must come to terms with collective bargaining or find himself negotiated out of the educational process. (LS)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: