Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
InstitutionUnited Nations Educational, Scientific, and Cultural Organization, Paris (France).
TitelA Systems Approach to Teaching and Learning Procedures: A Guide for Educators in Developing Countries.
Quelle(1975), (144 Seiten)Verfügbarkeit 
Dokumenttypgedruckt; Monographie
SchlagwörterDeveloping Nations; Educational Change; Educational Media; Educational Planning; Evaluation Methods; Guides; Innovation; Instructional Design; Instructional Systems; Media Selection; Systems Approach; Teaching Methods
AbstractAn introductory guide to systems approach to educational problems, this book attempts to help educators identify the basic strengths and weaknesses of existing systems at their working level and to modify the systems to improve their effectiveness. The book offers an introduction to systems approach technique, recommendations on selection of media and methods, and an introduction to the evaluation of microsystems in education. It discusses the systematic planning for innovation, drawing on experiences in Indonesia and Nigeria. The book concludes with an overview of the general contraints which beset the educational scene in developing countries. (JY)
AnmerkungenUNIPUB, P.O. Box 433, Murray Hill Station, New York, New York 10016 ($5.95)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: